Klacht: BKR notering

op 11 juli 2016 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wil een huis kopen en heb preventief een BKR uitdraai gevraagd. Dit omdat er een onterechte vordering was opgeboekt en ik dit op voorhand wilde aanpakken wanneer er ook bij het BKR fouten stonden genoteerd. Echter stond er heel iets anders! Een A2 notering uit 2004 van de Otto. Ik neem aan dat dit onterecht is daar ik me niet kan herinneren hier ooit iets besteld te hebben en mocht dit wel zo zijn, nooit op enige manier correspondentie over heb ontvangen. De Otto zal voldoende juridisch onderlegd personeel hebben om te weten dat ze klanten ervan op de hoogte dienen te stellen alvorens zij overgaan tot BKR registratie.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer de vermelding met terugwerkende kracht wordt verwijderd. Ik zie dit dan ook tegemoet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 11 juli 2016 om 11:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Giel13