Klacht: Bkr melding

op 26 april 2016 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Ik heb bkr opgevraagd ,nu blijkt dat de melding afkomstig is van wehkamp
Uit het jaar 2004 ?
Ik heb gebeld met wehkamp en hun melde dat het uit 2004 was als ze op postcode zochten
Beetje raar want ik ben in 2002 al gescheiden ,en op mijn postcode konden ze niks vinden
Ze halen de melding maar niet weg ,zodat ik nu geen krediet aan kan vragen bij mijn bank
Ik denk dat ze bij mijn ex partner moeten zijn

Dat ze de melding van mijn naam af halen

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 26 april 2016 om 08:09 geantwoord

Goedemorgen,

Ik vind het vervelend om te lezen dat er een BKR bij ons geregistreerd is. Je geeft aan dat er op de postcode niets te vinden was. Kan het zijn dat je inmiddels verhuist bent en dat het account nog op een oud adres staat? Ik wil je vragen om zoveel mogelijk informatie naar socialmedia@wehkamp.nl te sturen zodat we dit grondig voor je uit kunnen zoeken.

webcareteam wehkamp

Heeft op 28 april 2016 om 15:46 geantwoord

Staat er toch goed beschreven ,gescheiden in 2002 en dit blijkt uit 2004 te zijn
Dus ja verhuisd ,maarvop me andere postcode,s konden jullie niks vinden
Enkel van de Wolga
Dus zoeken jullie het maar eens goed uit

Bericht van Wehkamp

10 maanden geleden - Goedeavond, Vriendelijk wil ik je vragen om zoveel mogelijk informatie te sturen naar socialmedia@wehkamp.nl. Als je ook hierbij je klantnummer vermeld gaan wij het grondig voor je uitzoeken. Wij zien de e-mail graag tegemoet! Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp

Bericht van Wehkamp

10 maanden geleden - Hi Yentle, ter verduidelijking: Op het adres de Agnietenhof 7 kom ik je naam niet tegen. Dit zou 'van Es' moeten zijn, klopt dat? Volgens mijn gegevens zijn de laatste bekende gegevens geregistreerd op Einsteinplaats 281, en in dit account zijn geen BKR registraties zichtbaar. Ik heb dus onvoldoende informatie om je verder te helpen. Vandaar het verzoek om zoveel mogelijk info te sturen naar socialmedia@wehkamp.nl. Je zou eventueel contact kunnen opnemen met 038-4264665 mocht je sneller antwoord willen. Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door yentl2010