Klacht: onder dwang gezet om om een bestelling te betalen

op 19 april 2018 over BJC Tools in de categorie Bouwbedrijven

BJC Tools in made

ik had 2 soorten onderdelen telefonisch besteld.
nadat ik had op gehangen had besefte ik dat ik 1 onderdeel niet meer nodig had.

vervolgens had ik na 10 mimuten terug gebeld om 1 onderdeel te annuleren van me bestelling.

telefonisch werd er aangegeven dat dit opgelost zou worden en van de bestelling geschrapt zou worden.
de mederwerker hehaalde nog wat ik precies wou annuleren en wat ik wel wilde bestellen.
ik heb hier akkoord op gegeven en ging er van uit dat alles goed geregeld was nu.

echter was dit helaas niet het geval.
enkele weken later werd ik gebeld dat de onderdelen klaar lagen voor me om op te halen.
waar ik op aangaf van ONDERDELEN?!
ik heb maar 1 onderdeel besteld!?

de man gaf aan dat er 2 onderdelen zijn besteld en dat ik deze moest komen ophalen en betalen.

ik gaf aan dat ik indderdaad 2 onderdelen had besteld maar later 1 onderdeel had geschrapt van de bestellign.
dit had ik telefonisch door gegeven en dat was (als het goed is gelijk afgehanden) gaf de persoon aan.

inmiddels werd ik constant gebeld door BJC in made met het verzoek om de bestelling op te halen en te betalen.
waar ik op aan gaf dat ik me bestelling best wil komen ophalen maar dan wel alleen voor 1 onderdeel wil betalen dik heb besteld.
en niet voor het andere onderdeel wat ik later had geannuleerd.

de man was het hier niet mee eens en zei dwingend dat ik de onderdelen moest komen ophalen en betalen omdat het speciaal voor mij was besteld (terwijl ik 1 onderdeeel had geannuleerd)
ik gaf aan dat ik het hier niet mee eens was en dat de toon die hij aansloeg mij niet aanstond.
en dat ik de gehele bestelling zou laten zitten!

tot op de dag vandaag had ik vervolgens iets nodig en ging ik naar bjc om een maaikop op te halen voor een stihl trimmer. (dit was geen bestelling)

ik liep naar binnen toe en vroeg waar het producht lag,
de man zei ik kom zo bij je.
vervolgens enkele minuten laten riep de man luid van WIE BEN JIJ!?
ik had geen idee dat dit tegen mij was, dus de man herhaalde nog een x alleen wat luider mijn kant op! HE WIE BEN JIJ!?!? zei het personeel.

ik: pardon?! ik ben jeffrey
personeel: piket?
ik: ja waarom is er iets aan de hand?
personeel: oke kom jij maar even mee naar kantoor en je mag je daar even melden!.
ik: huh!? waarom dat dan??
ik: ik kom alleen een maaikop ophalen hier in de schappen.
personeel. nee je gaat helemaal niks pakken uit de schappen jij ge je even melden op kantoor, kom maar mee.

vervolgens naar kantoor mee genomen en vroeg de man wat ik kwam doen.

ik gaf aan dat ik een maaikop kwam ophalen die hier in de winkel lag…..
personeel: oke dat ik mooi dan kun je dat gelijk betalen met de andere bestelede onderfdelen die je hebt besteld en vervolgens niet meer nodig hebt.
ik: sorry!? ik wil alleen een maaikop kopen en die andere onderdelen wil ik best betalen maar dan alleen het typeplaatje.
en niet die andere die ik heb geannuleerd!

vervolgens werd de man steeds bozer omdat ik de onderdelen niet wou betalen.
en zette hij me onderdwang bij de kassa om ze alsnog af te rekenen!

hij zei vervolgens als je iets wilt bestellen dat ik dit eerst moet betalen voordat het werd besteld

ik wiegerde hier om aan mee werken en gaf aan dat ik dit niet acepteerde.
en dat ik niks ga betalen voor iets wat ik heb geannuleerd!

de man dreigde de politie te bellen en mij niet verder te woord te staan

ik gaf aan oke dat is goed!
dan wachten we tpch op de politie!

vervolgens werd de man zo kwaad dat ik niet meer geholpen werd en dat ik de winkel uit gezet ben.

vervolgens heb ik het hoofdkantoor op gebeld en dit aangegeven!

nvt

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BJC Tools

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BJC Tools nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jeffrey_piket