Klacht: Bizarre lakse bezorging

op 19 juni 2021 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Bizarre situatie. Ik bestel een telefoon. Bezorg tijdvakken van 08 tot 22uur. Hele dag thuis aanwezig. Krijg een mail, kon niet bezorgd worden want klant niet aanwezig. Ik zie de bus nog rijden. Bel de klantenservice op. Verbinden me door met de bezorger. Neemt niet meer op. Uiteindelijk zeggen ze. Hij was aan je deur. Hij sprak daar met iemand. En diegene zei dat je niet thuis was. Serieus wat is dat? Wijs ik ze erop dat hij op een verkeerd adres is geweest. Vraag hem om te draaien zodat ik hem kan navigeren naar het juiste adres. Nee kan niets meer gedaan worden voor je. Kunnen of willen? Misschien wilde de bezorger eerder thuis zijn? Bizar dat de verantwoordelijkheid nu bij mij gelegd wordt om weer een dag vrij te nemen omdat hij niet kan erkennen dat hij niet aan het juiste adres is. Hij heeft niet even Google maps kunnen gebruiken? Of me even kunnen bellen dat hij het niet kan vinden? Of even omdraaien? Order naar de winkel laten sturen zodat ik het ergens tussendoor op kan halen ook niet mogelijk. Met 6 dagen per week werken dus onmogelijk om binnen nu en 4 weken mijn telefoon te ontvangen. Bizar dit. Klantenservice lost meestal de dingen op ipv ze door te schuiven naar de klant toch?

Wanneer ik mijn telefoon krijg op de manier dat ik hem nu wil, namelijk bij de Vodafone winkel waar hij gekocht is. Andere mogelijkheden zijn er voor mij gewoon simpelweg niet. Ik kan geen vakantie uren blijven investeren om een telefoon te kunnen ontvangen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Dynalogic

Heeft op 21 juni 2021 om 17:19 geantwoord

Geachte mevrouw Ruijs,

Dank u wel voor uw bericht. Wat vervelend om te lezen dat de levering niet succesvol werd uitgevoerd. Dynalogic gaat voor maximale klanttevredenheid en beleving waarbij de kwaliteit van de dienstverlening voorop staat.
Als organisatie bieden we dan ook onze oprechte excuses aan.We zien in de order terug dat er inmiddels een oplossing is gevonden om het product zo snel mogelijk te leveren.

Dynalogic WeCare-team

Alle klachten die gemeld zijn door SanneR20071991