Klacht: MISLEID DOOR GRATIS TRANSPORT GOEDEREN

joopkeizer op 03 juni 2013 over Bisco.nl in de categorie Internetshops - Kantoorartikelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ben een Nederlander die in Roemenië woon en heb online deze artikelen bij Bisco besteld. Bij de bestelling stond vermeld dat de goederen binnen Europa via TNT gratis bezorgd werden.
Via een email werd mij verteld dat het bezorgen zoals vermeld op hun site niet gratis is en als ik dit niet accepteer het geld geretourneerd word.
Heb gevraagd het op te lossen en vind het op zijn minst gezegd misleidend.

Gewenste Oplossing:

Zoals op de site staat vermeld de goederen gratis versturen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bisco.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb Bisco.nl een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bisco.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bisco.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bisco.nl

Heeft op 01 april 2014 om 11:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Gratis verzending geld alleen voor binnen Nederland. De relatief hoge verzendkosten naar Roemenie kunnen we met een relatief laat order bedrag, niet voor onze rekening nemen.
Klant heeft de verzendkosten betaald.

Alle klachten die gemeld zijn door