Klacht: spierpijn

op 23 januari 2015 over Bioshape Pharma in de categorie Medische produkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds ik Bioshape gebruik heb ik steeds meer spierpijn. Het is heel licht begonnen, maar nu kan ik mijn benen haast niet meer gebruiken.

Gewenste Oplossing:

Ben nu gestopt met gebruiken, maar het gaat heel langzaam over. Ben nog niet de oude.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bioshape Pharma

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bioshape Pharma over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bioshape Pharma nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bioshape Pharma in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bioshape Pharma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Bioshape Pharma

4 jaren geleden - Geachte mevr de Boer-GijsbertsWij vinden het jammer om te horen dat u besloten heeft niet verder te gaan met Bioshape. En dat het voor u niet het gewenste resultaat heeft opgeleverd. Hierbij geven we aan dat uw abonnement per direct geannuleerd is, en er in de toekomst geen pakketten meer naar u verstuurd zullen worden. Tevens ontvangt u van ons nog apart een bevestiging van de uitschrijving per email. Mocht u in de toekomst besluiten opnieuw bij ons te willen bestellen dan kan dat via onze webshop.Wij hopen dat we zo de onduidelijkheden voor u hebben opgelost, mocht u nog vragen hebben neemt u dan gerust contact met ons op. U kunt ons bereiken op werkdagen van 8.00 tot 21.00 op telefoonnummer 085-4009090.Met vriendelijke groet, Debbie de Zeeuw

Bioshape Pharma

Heeft op 24 juni 2015 om 09:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevr de Boer-Gijsberts

Wij vinden het jammer om te horen dat u besloten heeft niet verder te gaan met Bioshape. En dat het voor u niet het gewenste resultaat heeft opgeleverd.
Hierbij geven we aan dat uw abonnement per direct geannuleerd is, en er in de toekomst geen pakketten meer naar u verstuurd zullen worden.
Tevens ontvangt u van ons nog apart een bevestiging van de uitschrijving per email.
Mocht u in de toekomst besluiten opnieuw bij ons te willen bestellen dan kan dat via onze webshop.

Wij hopen dat we zo de onduidelijkheden voor u hebben opgelost, mocht u nog vragen hebben neemt u dan gerust contact met ons op. U kunt ons bereiken op werkdagen van 8.00 tot 21.00 op telefoonnummer 085-4009090.

Met vriendelijke groet,
Debbie de Zeeuw

Alle klachten die gemeld zijn door jeannegijsberts