Klacht: spierpijn

op 23 januari 2015 over Bioshape Pharma in de categorie Medische produkten

Sinds ik Bioshape gebruik heb ik steeds meer spierpijn. Het is heel licht begonnen, maar nu kan ik mijn benen haast niet meer gebruiken.

Ben nu gestopt met gebruiken, maar het gaat heel langzaam over. Ben nog niet de oude.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bioshape Pharma

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bioshape Pharma over deze klacht.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bioshape Pharma nog niet in behandeling is genomen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bioshape Pharma in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bioshape Pharma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Bioshape Pharma

4 jaren geleden - Geachte mevr de Boer-GijsbertsWij vinden het jammer om te horen dat u besloten heeft niet verder te gaan met Bioshape. En dat het voor u niet het gewenste resultaat heeft opgeleverd. Hierbij geven we aan dat uw abonnement per direct geannuleerd is, en er in de toekomst geen pakketten meer naar u verstuurd zullen worden. Tevens ontvangt u van ons nog apart een bevestiging van de uitschrijving per email. Mocht u in de toekomst besluiten opnieuw bij ons te willen bestellen dan kan dat via onze webshop.Wij hopen dat we zo de onduidelijkheden voor u hebben opgelost, mocht u nog vragen hebben neemt u dan gerust contact met ons op. U kunt ons bereiken op werkdagen van 8.00 tot 21.00 op telefoonnummer 085-4009090.Met vriendelijke groet, Debbie de Zeeuw

Bioshape Pharma

Heeft op 24 juni 2015 om 09:08 geantwoord

Geachte mevr de Boer-Gijsberts

Debbie de Zeeuw

Alle klachten die gemeld zijn door jeannegijsberts