Klacht: proefpakket

op 06 december 2014 over Bioshape Pharma in de categorie Medische produkten

heb een proefpakket aangevraagd, begreep later dat je dan steeds een pakket toegestuurd krijgt. Heb meteen de firma gebeld dat ik dat beslist niet wilde, dat heeft mevrouw meteen doorgegeven. Heb ook geen vervolg pakket gekregen, alleen een rekening met als ik niet direct betaalde er nog 10 euro bijkwam!!!

dat ben ik dus niet!!!

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bioshape Pharma

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bioshape Pharma over deze klacht.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bioshape Pharma nog niet in behandeling is genomen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bioshape Pharma in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bioshape Pharma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Bioshape Pharma

4 jaren geleden - Geachte mevr Koopman,Wij hopen dat uw klacht inmiddels opgelost is. Mocht u nog vragen hebben neemt u dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, DebbieBioshape Pharma postbus 1137 3330 CC Zwijndrecht 085 - 4009090

Bioshape Pharma

Heeft op 26 juni 2015 om 10:16 geantwoord

Geachte mevr Koopman,

Wij hopen dat uw klacht inmiddels opgelost is.
Mocht u nog vragen hebben neemt u dan gerust contact met ons op.

Debbie

Bioshape Pharma