Klacht: pakketje ongewenst

op 12 december 2014 over Bioshape Pharma in de categorie Medische produkten

Ook ik heb een proefpakket aangevraagd en hoefde alleen maar de verzendkosten te betalen.
Ook ook begreep niet dat je er meteen aan vast zat.
Vervolgens kwam er een vervolgpakketje met een rekening van 81 euro.
Gebeld ……. maar ik had het stop moeten zetten.
Kan ik dan het pakketje terug sturen mevrouw want het zit nog dicht. … antwoord. .. Nee dat kan niet

Als ik mn pakketje terug mag zenden en de rekening terug getrokken word

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bioshape Pharma

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bioshape Pharma over deze klacht.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bioshape Pharma nog niet in behandeling is genomen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bioshape Pharma in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bioshape Pharma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Bioshape Pharma

4 jaren geleden - Geachte mevr Schreven,Wij hopen dat u klacht opgelost is als dit niet het geval is kunt u contact opnemen met de klantenservice. U kunt de klantenservice bereiken op werkdagen van 8.00 tot 21.00.op nummer 0900-4009090.Met vriendelijke groet, Debbie de ZeeuwBioshape klantenservice info@bioshapepharma.com

Bioshape Pharma

Heeft op 24 juni 2015 om 09:42 geantwoord

Debbie de Zeeuw

Bioshape klantenservice
info@bioshapepharma.com

Alle klachten die gemeld zijn door lisaamber