Klacht: Pakjes binnen een week terug en nu moet ik 120 e betalen

op 22 januari 2015 over Bioshape Pharma in de categorie Medische produkten

Ooit heb ik proefpakje van BioShape besteeld. Na een paar pilletjes heb een heftige buikpijn gekregen en meteen gestopt met het innemen. Twee dozen heb ik binnen een week ongeopend en netjes met een opzegging brief erbij terug gestuurd. Nu krijg ik aanmaningen en dikke rekeningen, word ik bedreigd met een rechtzaak en op een oncorrecte en brutale manier behandeld. Ik wordt langzaam ziek van. Waarom zou ik122 euro moetetn betalen voor ietswat heb ik niet gekocht. Kan me iemand helpen met een advies? Mensen, bestellen aub niet zoiets….eerst werkt het niet en ten tweede word je gewoon beroofd.

Als ze me een excuus aanbieden en annuleren openstaande rekening. En als ze me nooit meer benaderen.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bioshape Pharma

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bioshape Pharma over deze klacht.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bioshape Pharma nog niet in behandeling is genomen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bioshape Pharma in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bioshape Pharma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht SonjaSonja@@@

4 jaren geleden - Het is nog steeds niet opgelost. Ze dwingen me om iets te betalen wat ik heb niet gekocht.

Alle klachten die gemeld zijn door SonjaSonja@@@