Klacht: Opzegging nog steeds niet verwerkt

op 31 maart 2016 over Bioshape Pharma in de categorie Medische produkten

Hallo,

ik heb in januari al contact met ze gehad. ten eerste heb ik hetzelfde probleem gehad als vele anderen hier. Beginnend met een proefpakket en vervolgens vastzitten aan een abonnement waarbij er twee maandelijks 79,99 euro afgeschreven wordt.
Afmelden lukt niet zomaar. geen fatsoenlijk contact mogelijk via website.
Vervolgens in januari eindelijk contact gehad met het bedrijf en het was stopgezet. er komen ook geen pakketten meer maar nog wel een afschrijving in januari. Deze gestorneerd maar ik krijg dus nu wel Alektum Incasso op mijn nek. ik zou het betreffende pakket wel gehad hebben.
Omdat ik van de schuld af wil betaal ik dit maar, maar ik wil wel nu dat mijn abonnement afgelopen is. Want de medewerker van Alektum meld mij dat dat niet als beeindigd staat.
Een volgende afschrijving gaat gestorneerd worden want ik krijg niets meer geleverd dus graag in jullie administratie verwerken dat ik geen klant meer ben.

Dat de afschrijvingen stoppen. en Bioshape Pharma mij op de non-contact list vermeld. Ik wil helemaal niets meer van doen hebben met deze oplichters die mensen via een proefpakketje een contract aansmeren waar je niet zomaar vanaf kunt. De website is uit de lucht en er is nu helemaal geen contact mogelijkheid meer. te gek voor woorden dat het bedrijf niet bereikbaar is.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bioshape Pharma over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Irene1980