Klacht: Opgelicht door Bioshape Pharma !

op 12 februari 2015 over Bioshape Pharma in de categorie Medische produkten

Ik heb net een aangetekende mail naar Bioshape Pharma gestuurd.

Ik plak hier de inhoud van de mail omdat dit precies mijn klacht omschrijft.

Geachte Bioshape Pharma
Omstreeks begin november heb ik tabletten bij u firma besteld omdat het een aanbieding betrof voor een bedrag van alleen de verzendkosten van a 4,95 euro.
Het betrof een proef pakket van 2 soorten tabletten. Ik dacht nu voor dat bedrag ga ik de mist niet in en kan dit altijd proberen.
Nergens stond op de website dat het een instinker was. Wat echter bleek was dat ik aan een maandelijks abonnement vast zat en ik in een keer een groot bedrag voor die tabletten moest betalen ! Nl 79,99 En dit was geen proefpakket maar 2 grote potten voor een gehele maand ! Dit is pure misleiding wat jullie doen ! Dit is op een hele vieze manier klanten misleiden en op een zeer grove manier geld verdienen. Nergens stond op de website dat dit zou gebeuren, nergens maar blijkbaar krijg je in een mail van jullie pas de voorwaarden te zien.
Het abonnement opzeggen, dat was geen probleem maar jullie haalden wel het grote geldbedrag van mijn rekening. Uiteraard dit teruggeboekt en direct geblokkeerd zodat er niets meer van mijn rekening kon worden gehaald.
Nu krijg ik voortdurend brieven, aangetekende mail, telefoontjes van incasso bureau Alektum met bedreigingen over een gerechtelijke procedure.De kosten zijn inmiddels opgelopen tot 121,91 welke ik niet betaal.
Ik heb jullie netjes de tabletten teruggestuurd inclusief een brief die ik hierbij nogmaals insluit en ik ben jullie dus niets meer verschuldigd !
Dus hou op mij het incasso bureau Alektum op mijn dak te sturen.

Ik heb het fraude bureau hierover ingelicht en jullie staan nu geregistreerd.

Op het internet lees ik dat vele mensen met mij hierin zijn gestonken en zelfs aan een abonnement vastzitten. Het regent klachten via het progamma Kassa en bij consumenten klacht.nl.
ik hoop intens dat jullie nu eens stoppen met mensen te duperen.Ik voeg 2 bijlages toe.
Met vriendelijke groet
Hennie Vinke

Ik ben eigenlijk pas echt tevreden als deze firma eens wordt aangepakt. want deze vorm van misleiding en oplichting moet worden gestopt.

Vele mensen zitten zelfs nog vast aan het maandelijks abonnement.
Nooit geen proefpakketjes meer bestellen !

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bioshape Pharma

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bioshape Pharma over deze klacht.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bioshape Pharma nog niet in behandeling is genomen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bioshape Pharma in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bioshape Pharma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Bioshape Pharma

4 jaren geleden - Het dossier bij Alektum Incasso is inmiddels gesloten. Klant hierover geinformeerd per mail of het naar tevredenheid is afgehandeld.

Bioshape Pharma

Heeft op 24 juni 2015 om 15:06 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door HennieV