Klacht: onterecht geld innen

op 24 februari 2015 over Bioshape Pharma in de categorie Medische produkten

Ik had bij Bioshape Pharma een proef pakket aangevraagd. En er zou 1-malig een bedrag van €4,99 worden afgeschreven. Dat is ook keurig gebeurd. Vervolgens worden er door Biosahpe Pharma automatische incasso’s gedaan van €79,95 omdat ik maandelijks de pillen zou willen ontavangen. Ik heb daarover contact gehad met Bioashape en zij zeggen dat ik gewon moet betalen. Nu hebben ze Alektum ingeschakeld en die dreigen met boetes en verdere stappen als ik niet alsnog (inmiddels al )€92,80 betaal.

Ik betaal niets wat ik absoluut NIET besteld heb laat staan ontvangen heb!!

Ik ben tevreden als ze inzien dat ze fout zitten en mij met rust laten!

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bioshape Pharma

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bioshape Pharma over deze klacht.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bioshape Pharma nog niet in behandeling is genomen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bioshape Pharma in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bioshape Pharma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Bioshape Pharma

4 jaren geleden - Geachte mevr Dekkinga,Wij hopen dat u klacht opgelost is als dit niet het geval is kunt u contact opnemen met de klantenservice. U kunt de klantenservice bereiken op werkdagen van 8.00 tot 21.00.op nummer 0900-4009090.Met vriendelijke groet, Debbie de ZeeuwBioshape klantenservice

Bioshape Pharma

Heeft op 24 juni 2015 om 09:36 geantwoord

Geachte mevr Dekkinga,

Debbie de Zeeuw

Bioshape klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door benmiriam