Klacht: Consumenten misleiding

op 14 december 2014 over Bioshape Pharma in de categorie Medische produkten

Ik heb een proefpakket aangevraagd voor uitsluitend verzendkosten. Na ontvangst van dit proefpakket bleek dat niet alleen dit proefpakket geleverd werd, maar ook een daadwerkelijk maandpakket en dat de kosten hiervoor ( ~80€) automatisch geincasseerd zouden worden en vervolgens ieder maand tot in de lengte der tijden nog een keer, tenzij ik dit pakket zou terugsturen. Ik voel me misleid, dus ik heb per direct het gehele pakket teruggestuurd. Wat schetst mijn verbazing, na een maand wordt er wederom ~80€ afgeschreven wat ik vervolgens maar weer storneer. Vervolgens komt per post aanmaning zonder fatsoenlijk correspondentie adres erop vermeld dus ok kan niet formeel via aangetekend schrijven bezwaar maken.

Wanneer ze ophouden met me te contacten.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bioshape Pharma

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bioshape Pharma over deze klacht.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bioshape Pharma nog niet in behandeling is genomen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bioshape Pharma in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bioshape Pharma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door RobEnMarion