Klacht: Afmelden

op 01 maart 2015 over Bioshape Pharma in de categorie Medische produkten

Geachte Heren

Hierbij heb ik een klacht over Bioshape Pharma : ik heb mij netjes afgemeld ,en het geld terug gevorderd want dat hadden ze mij geschreven. en nu krijg ik een rekening en terwijl ik helemaal geen handtekening heb gezet. ik heb een paar pakjes geprobeerd maar bij mij helpt het niet ik word er dikker van .en dat is toch niet de bedoeling.
Gaarne wacht ik op antwoord

Groetjes J. Schepers

Zie hier boven.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bioshape Pharma

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bioshape Pharma over deze klacht.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bioshape Pharma nog niet in behandeling is genomen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bioshape Pharma in behandeling genomen

Bericht van Bioshape Pharma

4 jaren geleden - Beste Jeanne, Uit onze administratie blijkt dat de wij de betaling van BSP-ACAI-T4W-2X60CAPS die verzonden is op 19-12-2014 nog niet is betaald. Tevens hebben wij het pakket niet binnen de gestelde 2 weken na ontvangstdatum geretourneerd van u mogen ontvangen. Conform de actievoorwaarden waarmee u gedurende het bestelproces akkoord bent gegaan worden de kosten van de niet geretourneerde verpakkingen geïncasseerd. De kosten van deze staan vermeld in de factuur die u per mail heeft ontvangen. Deze actievoorwaarden zijn tevens vermeld in de orderbevestingmail, de betaalbevestingmail, en de verzendbevestigingsmail die naar het door u opgegeven emailadres gestuurd zijn. Daarnaast zijn de actievoorwaarden vermeld op de factuur en de informatiefolder die in het ontvangen pakket zat. De actievoorwaarden zijn ook als bijlage van deze mail toegevoegd. Na het verstrijken van de retourperiode hebben wij u 2 brieven en een email ter herinnering gestuurd met betrekking tot deze openstaande factuur. Hier hebben wij helaas geen reactie van u mogen ontvangen en hebben wij uw openstaande factuur overgedragen naar Alektum Incasso. Heeft u vragen rondom de betaling van deze factuur, dan kun u contact opnemen met Alektum Incasso via het telefoonnummer: 020-5106939 Wij hopen dat we zo de onduidelijkheden voor u hebben opgelost, mocht u nog vragen hebben neemt u dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, DebbieBioshape Pharma Nederland postbus 1137 3330 CC Zwijndrecht 085 - 4009090

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bioshape Pharma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bioshape Pharma

Heeft op 24 juni 2015 om 09:02 geantwoord