Klacht: Bioscoopcadeau kaart verlopen en niet in aanmerking voor coulanceregelgeving

op 30 december 2017 over bioscoopcadeau in de categorie Filmaanbod

Ik wilde op internet even controleren of de cadeau gekregen kaart nog geldig was. Dat lukte me niet. Omdat er geen pincode op stond, die wel verplicht moest worden ingevuld. Daarom naar de uitgever van die kaart gemaild, met kaart nummer erbij. Daarvan kreeg ik dus antwoord dat kaart was verlopen, en ook al te lang voor de coulanceregel, maar dat dit ook mijn eigen schuld was, had dit zelf eerder moeten controleren, en dat was nu net het probleem, dat ging niet. Nog foto van kaart naar zelfde instantie gemaild, om aan te tonen dat die code niet op mijn kaart staat, maar daar werd al niet meer op gereageerd.

Omdat ik niet heb kunnen controleren, de techniek daarvoor werkt niet bij kaart zonder pincode wil ik in aanmerking komen voor de coulance regel. Verder vind ik ook de duur van 1 jaar simpelweg te kort.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over bioscoopcadeau

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over bioscoopcadeau nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door AteH