Klacht: bioscoopbonnen

op 30 september 2016 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

mijn zoontje van 16 jaar heeft op mijn aanraden 3 bioscoopkaartjes gekocht met de veronderstelling dat hij naar de pathe bioscoop kon met zijn moeder en zijn vrienden (tenslotte staat erop dat het geldig is bij bioscoopbon die aangesloten zijn bij de nationale bioscoopbon.
Toen hij het ging activeren kwam hij erachter dat het niet zo was ze zijn niet geldig bij Pathé maar bij Filmhuizen waar er geen films zijn die hij met zijn moeder of vrienden zou gaan kijken! Vervolgens ga ik naar Kruidvat in Zaandam en vertel ze het verhaal medewerker was ook in de veronderstelling dat het geldig was bij Pathé en toen ik het wilde retouren zei ze dat dat niet kon en moest klantenservice bellen,
Meteen klantenservice gebeld ze heeft melding gemaakt en zou worden teruggebeld of gemaild worden.1 week later niks gehoord vervolgens weer gebeld krijg ik te horen dat het waarschijnlijk in mijn spammail de mail zal zitten. (nagekeken bleek niet het geval) vertel ze me we kunnen het niet retouren want we kunnen niet zien of u de voucher geactiveerd hebt of niet!! Sorry maar daar ben ik het niet mee eens jullie kunnen zo zien of iets geactiveerd is of niet.

Ik wil dat mijn zoontje zijn geld retour krijgt of een tegoedbon krijgt. Ik ken meerdere mensen die ook de bioscoopbon wilden kopen en heb ze meteen geattendeerd dat ze dat beter niet konden doen omdat niet in de reguliere bioscopen geldig was. En die waren net als ik verbaasd.,

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Misty0867