Klacht: Biologische koffie cups Perla werken niet goed

op 13 oktober 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

De biologische koffie cups van het merk Perla voor in de nespresso machine produceren geen fatsoenlijke kop koffie. Het folie voorop breekt niet snel genoeg waardoor de helft van de kop koffie water is en de rest van het water in het reservoir komt wat na 2 kopjes al overstroomd. Tevens zijn de cupjes net iets klein/onjuiste vorm en vallen ze door de machine bij het plaatsen.

Ik neem aan dat mijn locale AH de aankoopprijs kan vergoeden...? Ik ga vandaag langs met de bon (2 dagen geleden gekocht echter alle 4 de verpakkingen geopend en omdoosjes weggegooid..)

Het zou mooi zijn als AH het design van de cupjes kan verbeteren want de aanbieders van biologische koffie in dit segment zijn nog beperkt en je wil er als consument graag van uit kunnen gaan dat iets werkt als het in de winkel ligt en niet je apparatuur onder water zet.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MtineHuisman