Klacht: binnen 2 uur reservering geannuleerd wegens misleidende aanbieding.

op 15 mei 2020 over Hotelspecials in de categorie Horeca

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een reservering gemaakt TG5516MQ6397 en heb na contact met het hotel dat de faciliteiten niet aangeboden worden de reservering al na 2 uur willen annuleren. I heb 163 euro betaald en krijg nu niks terug!!!???

Ik wil mijn geld terug.

Gewenste Oplossing:

U hebt aangegeven dat kosteloos mag annuleren. Ik heb dit binnen 2 uur gedaan en wil mijn geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hotelspecials over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hotelspecials in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hotelspecials een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hotelspecials

Heeft op 18 mei 2020 om 09:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Lyneth Djorai,
Bedankt voor je bericht.
Wij hebben je boeking bekeken maar zien hierin geen enkele opmerking staan. Ook is de boeking niet geannuleerd. Mocht je vragen hebben omtrent je boeking (bijvoorbeeld dus omdat je alsnog wilt annuleren of wellicht omdat je wilt omboeken), stuur dan je vraag naar [email protected] Onze servicedesk helpt en adviseert je graag.

Bedankt!
Met vriendelijke groet,
HotelSpecials

Alle klachten die gemeld zijn door Lynsd.