Klacht: Bingo vakantie, niets wat op de site stond was waar!

op 05 september 2016 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Mijn zusje en ik hebben een bingo vakantie geboekt via de site van corendon. De ellende begon toen wij aankwamen. We zatten in een klein dorp waar gewoon niets te doen was! Totaal geen toeristen, wij twee jonge meiden die graag op stap wouden en dus niet konden! Naar rodhos moeten we met de bus (want ja een auto huren is ook duur, wij zijn maar studenten. Maar goed de laatste bus ging al om 22:15. Lopen geen optie want rodhos was 29 kilometer verder op! Met de taxi terug kost ons €45). Wij konden niet op stap!
Toen we aankwamen op ons “appartement” dachten we meteen, serieus hebben we hier voor betaald? Geen tv en het was armoedig ingericht. We wouden de aircondition aan doen, maar dat kon niet want de eigenaar vroeg geld om deze aan te doen! Hoe kan dit nou vraag ik mij af! Corendon zou dit toch netjes hebben geregeld zou je zeggen… Niet dus! Wij vroegen om de WiFi code, de man had geen internet! Ik weet niet waar mijn geld naar toe is gegaan. Ik vroeg niet om een luxe hotel, maar wel om een kamer waar wij tenniste leuk konden hebben! Ik wijgerde om geld te betalen voor de aircondition (omdat ik vond dat dit inclusief moest zijn). De reisleidster (Rian) was voor mij ook niet de beste, ze heeft ons niet verteld hoe laat we klaar moesten staan voor ons vertrekt! Ik moest dit maar zelf uitzoeken, want ze berichte ook niet terug! Ik hoeft nooit meer mijn vakantie te boeken via corendon en boek ook NOOIT een bingo vakantie, ook als je denkt dat het goedkoop is!!

De appartement/ hotel Seminar in Archangelos was gewoon slecht!

Marloe

Ze moeten niet gaan samenwerken met hotel/ studio semina in Archsngelos op de eiland Rodhos!

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marloe88