Klacht: Totaal geen service of garantie

op 09 augustus 2018 over BikeSelect Delft in de categorie Brommers, scooters en motoren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ongeveer 6 maanden geleden nieuwe scooterband gekocht bij Bike Select in Delft, afgelopen week bleek dat de zijwang van de band bijna geheel was opengebarsten. Met de band terug gegaan naar Bike Select in Delft maar was volgens deze mensen mijn schult ivm te lage banden spanning. Complete onzin.. De band was exact opengebarsten op de scheiding van het witte gedeelte en het zwarte gedeelte, dus mijn inziens een fabricage fout. maar totaal geen vorm van coulance of garantie

Gewenste Oplossing:

Wanneer dit netjes wordt opgelost. Coulance op een nieuwe band.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BikeSelect Delft nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door