Klacht: Bijzonder SLECHTE service

op 03 oktober 2016 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Het wordt een heel lang verhaal als ik alles moet omschrijven, maar ik geef hieronder in het kort aan waarom de service echt nog slechter dan slecht is.

– Niet bereikbaar (twee keer een uur in de wacht gestaan)
– Klantenservice bellen, iemand aan de lijn krijgen, die je vervolgens zogenaamd doorzet naar een collega, wat wederom nog een halfuur in de wachtrij betekent
– Geen inlevingsvermogen
– Geen zin hebben om een aantal zaken uit te leggen, maar zeggen dat mijn probleem toch wordt opgelost door een nieuwe simkaart te sturen
– 4 dagen in een maand geen internet
– Niet mogen mailen met het resultaat of mijn simkaart het wel in een andere telefoon doet, maar gewoon weer moeten bellen (hun zakken vullen)
– Extra kosten, maar niemand kan mij vertellen waar dit vandaan komt

Ik neem aan dat er een aantal kosten aan mij gecompenseerd gaan worden, want op deze manier kan het echt niet. Twee en een halfuur aan de lijn gehangen, waarvan het grootste deel in de wacht. Daarnaast 4 dagen geen internet gehad. Hoe gaan jullie dit goedmaken?

Neem aan dat jullie er iets anders mee omgaan dan de jongens die ik aan de telefoon heb gekregen?

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 03 oktober 2016 om 12:39 geantwoord

Beste mevrouw Vlaanderen,

Bedankt voor uw reactie.

Wat vervelend om te lezen dat u problemen heeft met het internet en dat u het idee heeft dat u niet goed geholpen bent.

Helaas is het de afgelopen week extreem druk geweest, waardoor de wachttijden langer werden. Mijn excuses hiervoor.

Daarnaast heb ik uw gegevens bekeken en zie ik geen blokkades op het abonnement. Dit betekend dat het internet zou moeten werken. Uit uw bericht wordt het mij echter niet duidelijk of de vervangende simkaart de problemen opgelost heeft.
Om u tegemoet te komen, zal ik de helft van uw abonnementskosten crediteren. Dit zal verrekend worden op de volgende factuur.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Laura

Simpel