Klacht: Bijzonder prijzig voor slecht netwerk

op 20 februari 2018 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Met mijn flex abbo zou ik de flexibiliteit hebben om elk moment mijn abbo te verlengen met een toestel of te beeïndigen. Nu mijn huidige toestel (Iphone 6) kuren vertoont en toe is aan vervanging ben ik rond gaan kijken voor een nieuw toestel. Zodoende kwam ik uit bij de nieuwe Iphone 8 plus 64 gb. Zo gezegd zo gedaan rond gekeken op de T-mobile site, en wat blijkt? €70,- per maand voor een abonnement met alles onbeperkt. Wat neer komt op €1680,- voor de totale duur van het contract. Bij Tele 2 is hetzelfde’vergelijkbare abonnement met alles ”unlimited’ €1392,-. Een verschil van maar liefst €288,-! Hierop volgend heb ik gebeld met de klantenservice van T-mobile om aan te geven dat ik wou opzeggen, omdat de concurrent veeel goedkoper is. Het enige wat ze kon doen voor een trouwe klant is een korting per maand van €2,-. Wat ze daarnaast aangaf is dat het netwerk van Tele2 van slechter kwaliteit was. Na enig onderzoek kon ik alleen maar concluderen dat dit over hetzelfde netwerk gaat van T-mobile.. Je eigen netwerk kan je toch niet beslechten zou ik zeggen? Maar goed, dan komt hier het tweede probleem. Het netwerk van T-mobile zou dus veel beter zijn, maar ik kan je garanderen dat dit nog steeds even slecht is bij mij in de regio. Dit zou in de loop van de tijd opgelost worden maar tot de dag van vandaag is dit nog steeds niet opgelost. Geen service e.d. maak ik nog dagelijks mee, of appjes of telefoontjes die niet binnen komen. Heel vervelend dit. Wat als ik een keer in een noodsituatie beland? En dan voor al deze omstandigheden wel de jackpotprijs betalen voor een abonnement. En als je dan vraagt waarom ze dan goedkoper zijn (Tele2) krijg je als antwoord omdat ze kleiner zijn kunnen ze de abonnementen goedkoper aanbieden Ik heb altijd gezien en geleerd hoe meer je inkoopt hoe meer je kunt afdwingen bij de leverancier. Verder prima netwerk en vriendelijk personeel (aan de telefoon en in de winkel) maar doe wat aan je prijzen T-mobile! Zo ga je klanten verliezen.

Ik ben tevreden als ik een passend aanbod aangeboden krijg. Een aanbod waarbij de omstandigheden (slecht bereik) e.d. mee worden gewogen en een aanbod die hoort bij een trouwe klant. Ik ben niet eens klant bij Tele2 en ze kunnen me nu al een beter aanbod doen..

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Appelplus