Klacht: bijzettafeltje besteld en betaald en geen respons van dit bedrijf

op 03 juni 2016 over Woonexpress in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

een week geleden een bijzettafeltje besteld en betaald en zou deze zelf ophalen bij een woonexpress in de buurt daar het een verjaardags cadeau was.Maar heb alleen de rekening via email ontvangen en verder geen respons. Heb nu al 2 emails verstuurd met de vraag waar en wanneer ik het kan ophalen maar krijg geen reactie hierop en bellen heeft ook geen zin je word alleenmaar in de wacht gezet. Zeer slecht communicatie

En de jarige is inmiddels al jarig geweest

Gewenste Oplossing:

Product leveren of geld teruggeven

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonexpress over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Woonexpress in behandeling genomen

Bericht van Woonexpress

1 jaar geleden - Beste Alex1967, Wat vervelend dat de tafel niet op tijd afgehaald kon worden voor de verjaardag, onze excuses daarvoor! Mijn collega neemt vandaag telefonisch contact op. Met vriendelijke groet, Sanne - Webcare Woonexpress

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonexpress een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonexpress

Heeft op 22 juni 2016 om 10:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Alex1967,

Enige tijd geleden heb je de melding gedaan over de bijzettafel die nog niet klaar stond om af te halen in filiaal Duiven. Ik zie dat deze inmiddels al is afgehaald en zal daarom de melding sluiten. Indien er nog vragen of opmerkingen zijn dan hoor ik het graag.

Met vriendelijke groet,
Sanne - Webcare Woonexpress

Alle klachten die gemeld zijn door Alex1967