Klacht: Bijna ongeluk met deur, traumatische ervaring

op 16 oktober 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

dinsdagavond 27 september kwam ik van een lange reis uit Brazilie aan op station Schothorst. Bij aankomst ging de deur open en wilde ik uitstappen. Gelijk ging de deur weer dicht. Mijn rugzak bleef klem tussen de deur zitten. Ik kon gene kant op zal vastgeplakt aan de trein. Op het perron niemand van de ns te bekennen. Na hard ropen kwam een andere passagier me helpen en heeft met geweld de deur open gedrukt.
Ik zal mezelf plakkend aan de trein wegrijden.

Buiten op het parkeerterrein zag ik dat er blijkbaar een storing was met de deuren, er zaten nog mensen opgesloten in de trein.

Zoiets moet niet kunnen gebeuren. Ik heb een klacht ingediend maar tot op heden geen reactie ontvangen. Belachelijk. Reis nog elke nacht plakkend aan de trein.

Gewenste Oplossing:

Reactie van NS, weten wat de oorzaak is en de ns doet om dit te voorkomen. Een deur mag niet dicht gaan als er iets tussen zit!! ook niet bij een storing.

Ook moet de ns klachten sneller in behandeling nemen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 31 oktober 2016 om 12:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste lezer,

Er is inmiddels contact opgenomen met de indiener van deze klacht. We hebben de klacht via onze reguliere kanalen opgepakt en beantwoord. Om deze reden ziet u de aangedragen oplossing hier niet terug. We begrijpen dat anderen mogelijk op zoek zijn naar een antwoord op dezelfde vraag of klacht. Mocht u eenzelfde vraag hebben of een klacht willen indienen, dan verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met onze Klantenservice zodat wij uw vragen alsnog kunnen beantwoorden.

Wij zijn dag en nacht te bereiken via Social Media (Twitter, Facebook) of via telefoonnummer 030-751 51 55. Tevens kunt u vragen per e-mail of brief indienen en via onze chat op www.ns.nl/klantenservice contact met ons opnemen. Daarnaast kunt u bij vragen terecht op ons serviceforum via www.forum.ns.nl.

Met vriendelijke groet,
NS Klantenservice

Heeft op 31 oktober 2016 om 12:59 geantwoord

Ik heb van de NS nog steeds geen oplossing gehad. Alleen maar een ontvangstmail van de klacht en deze vage mail:
Geachte mevrouw xxx,

Hartelijk dank voor uw e-mail. Allereerst bied ik u mijn excuses aan voor de late beantwoording.
U heeft begrijpelijkerwijs uw klacht over hetgeen er op 27 september 2016 is voorgevallen nogmaals ingediend. U heeft hier op 13 oktober 2016 een reactie van onze Klantenservice op ontvangen. Hierin is aangegeven dat uw klacht, over het sluiten van de deuren terwijl u nog niet volledig uitgestapt was, is doorgegeven. Ook is hier vermeld dat u een inhoudelijke reactie ontvangt. Onze Klantenservice ontvangt deze echter niet en ik kan u deze inhoudelijke reactie dan ook niet geven. Het is vervelend dat deze indruk is gewekt.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Alle klachten die gemeld zijn door 27092016