Klacht: Bijna nooit internet (3G)

op 24 januari 2014 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedendag,

Ik heb denk ik al nou zo’n half jaar last van de 3G.
Zelf reis ik veel, dus ik heb 3G natuurlijk met een reden gekozen, nu is het zo dat ik echt 9 van de 10 keer geen bereik heb. Ik betaal iedere maand gewoon netjes, maar gister was voor mij de druppel. Als het internet het maar voor de helft van de tijd doet, waarom moet ik dan wel iedere maand het volle pond betalen?

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag een oplossing van T-mobile horen.
Er wordt door jullie gezegd dat ik overal in Nederland kan internetten via 3G. De helft van de tijd is dit niet het geval. Maar ik kan wel iedere maand het bedrag over maken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Karsten1991