Klacht: Bijna geen Wi-Fi verbinding

op 31 juli 2017 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Goeden dag. De laatste 2 maand zit ik vaker zonder WiFi dan dat ik verbinding heb.. het begint nu wel een probleem te worden want mijn bundel raakt er telkens door op

Ik zou tevreden zijn als de Wi-Fi weer goed werkt en ik een vergoeding krijg voor de Wi-Fi wat ik betaal maar niet heb de helft van de tijd.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van Caiway

2 weken geleden - Goedenavond mevr. Brummer, Wij hebben elkaar zojuist telefonisch besproken. Toen hebben wij samen de router opnieuw ingesteld. We hebben afgesproken dat u uittest of dit het gewenste resultaat geeft en dit terugkoppelt aan ons in deze klacht. Hopelijk zijn de WiFi problemen hiermee helemaal verholpen. Zo niet, hebben wij afgesproken om nogmaals contact met u op te nemen. Met vriendelijke groet, Mylène de Winter Caiway Webcare

Reactie van de melder van de klacht L.Brummer

2 weken geleden - Goedenavond. Helaas is het probleem niet opgelost. Mvg L Brummer

Bericht van Caiway

2 weken geleden - Goedemiddag mevr. Brummer, Vervelend dat het opnieuw instellen van de router niet het gewenste resultaat heeft geleverd. Wij willen dit graag voor u verder oplossen. Helaas hebben wij u in de middag niet telefonisch kunnen bereiken. Wij zullen het op een later moment nog een keer proberen. Met vriendelijke groet, Leroy Caiway Team Webcare

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 01 augustus 2017 om 18:15 geantwoord

Geachte mevrouw Brummer,

Zoals wij zojuist telefonisch hebben besproken, gaan wij de router kosteloos voor u vervangen. Wij gaan ervan uit dat het probleem met de nieuwe router opgelost moet zijn. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan contact met ons op. Ik sluit hierbij uw klacht.

Anas
Caiway Webcare Team

Heeft op 08 augustus 2017 om 21:02 geantwoord

Nieuwe router geïnstalleerd en sindsdien is t nog veel erger!!!

Alle klachten die gemeld zijn door L.Brummer