Klacht: Bijna aanrijding

op 17 mei 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Datum: 13-5-2016. Tussen 11 en 14 uur.
Buurtbus staat zonder richtingaanwijzer op T-kruising Windmolenstraat/Hoofdstraat te Mierlo- Hout. Ik sta er met mijn fiets naast.
Ik vermoed dat buurtbus naar links, richting station, gaat. Zodra de weg vrij is gaan we beiden naar voren, alleen hij gaat rechtsaf, en rijdt mij bijna aan.
De chauffeur had mij duidelijk niet gezien. Ik gaf nog een schreeuw, maar hij reed door.

Als de chauffeur een terechtwijzing krijgt.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Hoi Judith, Niet leuk om te lezen dat je een bijna aanrijding had met een bus van ons. Excuses voor het ervaren ongemak op 13-05-2016. Ik wil je melding graag intern doorgeven zodat het met de chauffeur besproken kan worden. Daarvoor heb ik iets meer gegevens nodig. Zou je aan kunnen geven om welke lijnnummer het gaat en om het met de juiste chauffeur te kunnen bespreken heb ik een tijdstip nodig. Zodra ik deze informatie heb ontvangen geef ik je melding intern door aan de teamleider van de chauffeur. Met vriendelijke groet, ^LH Arriva Webcareteam

Arriva

Heeft op 24 mei 2016 om 05:51 geantwoord

\"Niet leuk om te lezen dat je een bijna aanrijding had met een bus van ons. Excuses voor het ervaren ongemak op 13-05-2016.

Ik wil je melding graag intern doorgeven zodat het met de chauffeur besproken kan worden. Daarvoor heb ik iets meer gegevens nodig. Zou je aan kunnen geven om welke lijnnummer het gaat en om het met de juiste chauffeur te kunnen bespreken heb ik een tijdstip nodig. Zodra ik deze informatie heb ontvangen geef ik je melding intern door aan de teamleider van de chauffeur.\"

Gevraagde informatie ontbreekt vooralsnog. Klacht wordt daarom afgesloten. ^DK

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Arriva

11 maanden geleden - Hallo Judith, Bedankt voor de aanvullende informatie. Ik stuur je klacht door naar de buurtbuscoördinator in de regio zodat hij dit nader uit kan zoeken en met de betreffende chauffeur kan bespreken. Met vriendelijke groet, ^DK Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Bijna aanrijding