Klacht: Bijna 80% extra kosten aan de deur moeten betalen

op 23 januari 2014 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Na anderhalve maand kreeg ik eindelijk mijn pakket. Aan de deur moet ik 32 euro extra betalen. De rekening van de artikelen die ik kocht was 47 euro. Op 15 euro na betaal ik dus het dubbele van wat ik gekocht heb! Schandalig! Ik zal hier nooit meer bestellen. Zeker niet na deze website gezien te hebben. Niet te geloven dat jullie als bedrijf no. gewoon mogen doorgaan hier in Nederland! Het pakketje is zo klein dat ik verwacht dat niet alles erin kan zitten. Ik moet het pakket nog gaan ophalen, dit zal ik met pijn in mijn hart doen!!

Vergoeding van de extra kosten van 32 euro

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Light in the box

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Light in the box nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 16 mei 2014 om 03:42 geantwoord

Beste Klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij LightInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak.

Wij hebben uw bestelling gecontroleerd en gezien dat het probleem reeds enige maanden oud is. Onze welgemeende excuses voor het niet eerder behandelen van dit vraagstuk op Klacht.nl. Mochten we u alsnog ergens mee kunnen helpen, dan doen wij dat uiteraard direct en met plezier. In het geval dat u nog overige vragen, problemen of klachten hebt, vragen wij u vriendelijk om een nieuw ticket in te dienen bij 'Mijn Bestellingen' op onze site.

Hieronder hoe u een ticket kunt indienen en lezen:

Marianne

LightInTheBox

Alle klachten die gemeld zijn door Joycestar