Klacht: Bijna 40 minuten op de tram moeten wachten

op 23 mei 2016 over GVB in de categorie Openbaar Vervoer

Ik stond om 20.10 op de halte op het Rembrandtsplein om met tram 4 naar huis te gaan, deze kwam pas 20.50. Ik maakte er een opmerking over en kreeg als antwoord dat er twee trams uitgevallen waren. Te idioot voor woorden.
Tram 4 is , na het wegvallen van 25, nog de enige tram die ik kan nemen, en vanaf dat moment is het treurig gesteld met tram 4. Het komt ook vaak voor dat als ik halte Waalstraat wil opstappen dat ik er niet eens meer in kom, vanwege een of andere beurs of zo in de RAI, ik begrijp niet dat er dan niet meer trams rijden. En dat er op een avond zoals vanavond twee trams uitvallen, ja dan breekt echt mijn klomp.
Is er gewoon niet te veel geld in de Noord-Zuidlijn gestopt, in een geheel overbodige prestige object!!!!

Goed materieel, meer trams tijdens beurzen e.d. In RAI , en geen uitval, en als er iets uitvalt probeer dan de wachtende mensen te informeren

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GVB

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GVB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Joffie