Klacht: Bijkomende kosten die niet eerder vermeld stonde

op 26 september 2017 over Gold Car in de categorie Autoverhuur

Van 21.09 tot 23.09 in de ochtend hebben wij een auto in Milaan gehuurd. Tijdens de reservering hebben ze de indruk gemaakt dat alle kosten dus ook de verzekering al bij de huurprijs waren inbegrepen. Echter, bleek bij de aankomst dat er nog een all risk verzekering betaald moest worden, anders zouden wij een deposit van €3000 moeten laten reserveren. Tevens was volgens hun de kans groot dat als wij die aanvullende verzekering dus niet afsluiten \’er van alles met de auto kunnen gebeuren\’. Wij schroken van de prijs van die verzekering: €78 voor 2 dagen met de huurprijs van de auto van €22 per dag!
Ook op de terugweg naar het vliegveld in Milaan Malpensa hadden wij de auto natuurlijk met de volle tank terug moeten afgeven, alleen op een afstand 30 km was er dus geen enkel tankstation. Dus hebben wij de auto maar zonder volle tank ingeleverd. Van de deposit van €130 voor brandstof hadden ze dus €60 brandstofkosten afgeschreven + €50 voor service kosten! Het was niet eens een volle tank voor een autotje van max. 50 l .

Dus nooit meer bij dit maatschappij!

Terugbetaling van een deel van het vedrag: service kosten voor het tanken waren veel te hoog + last minute bijkomende all risk verzekering wat niet eerder op reserverijgssite vermeld stond.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gold Car

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gold Car nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kristunchik