Klacht: Bijkomende kosten.

op 19 september 2016 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Als cadeautje hebben wij een hotelbon voor 1 overnachting gekregen.
Samen even nagedacht wat we wel leuk vonden om naartoe te gaan. Beetje rond gebeld zo ook fletcherhotel amsterdam. Voor de zekerheid telefonisch gevraagd aan het desbetreffende personeelslid of ook dit hotel mee deed aan de hotelbon omdat we graag naar dit hotel zouden willen. We werden verzekerd dat hotel amsterdam ook mee deed en we gewoon konden reserveren. Plus een extra nacht ( want dat wilde we eigenlijk ook) Dagen erna uitgezocht wat we allemaal voor leuke dingen konden plannen om te gaan doen. We hadden er helemaal zit in. Totdat ik wilde reserveren en dat niet kon. Nogmaals terug gebeld en tot grote teleurstelling te horen gekregen dat hotel amsterdam toch niet mee doet. Erg balen aangezien we ons er erg op hadden verheugd.

Op zoek naar wat anders leuks. Uiteindelijk komen we bij hotelresort spaarnwoude bij haarlem. Ook leuk en meteen gereserveerd. Ontbijt erbij geboekt wat ik overgens nogal duur vond voor een ontbijtje als je met zn 2e buiten de deur gaat eten betaal je ook geen 30€ voor wat broodjes. Maargoed dat was onze eigen keus. Dus ik ben benieuwd. Toen kregen we dus nog een weekend toeslag van 10€ ivm met onze aankomst dag op vrijdag en 10€ toeslag ivm 4sterren. Toen stond er letterlijk de totale kosten: 50 euro. Nouja dat was eigenlijk al niet helemaal de bedoeling maar prima. Toch zo gelaten en betaald kom ik op de volgende pagina met reserverings gegevens waarin staat of ik nog even binnen 14 dagen nog 15 euro over kan maken want dan zijn de totale kosten ineens 65€ en er staat niet eens bij waarvoor ik dat over moet maken. En dat terwijl je dit met een cadeaubon reserveerd twv 1 overnachting. Komen er nog allemaal kosten bij. Echt misleidend en een erg teleurstellende verassing. Wij als jongeren die dit dus kregen als cadeautje omdat we dit jaar niet op vakantie konden balen er best van. Denk je een gratis overnachting te krijgen moet je wel nog even 35€ extra betalen. (30€ ontbijt eraf gerekent)

Als we tot een passende oplossing kunnen komen. Een tegemoetkoming.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fletcher Hotels

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fletcher Hotels nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hotelbezoeker