Klacht: bijkomende kosten

op 06 juli 2016 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bestelling 2 damesbroeken = 38.05 euro – was niet thuis bij levering – nu ligt pakket bij B-post : referentie bestelling 1606141018357781.
Briefje in bus : pakket bij B-post – moet op trackingnr RC324860696NL
25.00 EURO EXTRA KOSTEN BETALEN.
Nu heb ik hier verschillende broeken hangen (zelfde model-andere kleur) en heb nog nooit moeten bij betalen.
Snap er niks van.

Gewenste Oplossing:

Wens extra kosten niet te betalen - indien deze toch moeten betaald worden (dit is mij voordien nog nooit overkomen met zelfde artikels) - wens ik terugbetaling van mijn bestelbedrag nl 38.05 euro en bestelling ongedaan te maken.
Heb geen idee waarom dit zo loopt - heb zelfde broek in rood - geel - grijs, enz en nog nooit kosten moeten betalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 06 juli 2016 om 22:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door CHRIS COUTTREEL