Klacht: bijboeken van bagage

op 05 augustus 2016 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Beste, Je moet eerst al een eeuwigheid wachten tot je iemand aan de lijn hebt.De collega van corendon die ik aan de lijn had wilde mij niet verder helpen met het bijboeken van bagage. Is het zo moeilijk om de mensen die telefonisch contact nemen even te begeleiden hoe ze bagage kunnen bijboeken. Wat mij nog het meeste verbaasde was dat ze zonder meer ingehaakt heeft. Is dit de klantenservice waar jullie achter staan. Ik werd gewoon van de kast naar de muur gestuurd. Als ik het uiteindelijk gevonden had en als ik mijn reserveringsnummer dan inbracht, was mijn reservering onvindbaar. Zou ik opnieuw contact moeten opnemen en weer zo’n eeuwigheid wachten. Wat nu?

het moment wanneer ik tevreden zal zijn, zal het moment zijn dat ik niet met corendon hoef te vliegen. Zo kwaad ben ik op dit ogenblik.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 6874892