Klacht: Bijbetaling voor een reader

op 24 juni 2016 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Ik stuur deze mail naar aanleiding van het verhaal van mijn buurvrouw..
Van haar kinderen kreeg ze geld voor haar verjaardag 2015 om een reader te kopen,nu is hij defect volgens BCC niet te repareren.(niet haar schuld)
Nu moet ze een andere kopen bij BCC en tien euro meer betalen omdat de reader die ze had niet meer in de handel is.Ook haar houder waar het in zat past niet op de nieuwe reader ook dat moet zij extra betalen,samen heeft ze 34,95 bij moeten betalen.Ze is een alleen staande vrouw met een a.o.w. en verder niets , Ik vind dat dit toch echt niet kan.Ik hoop dat u hier toch wel notitie van neemt. Bij voorbaad mijn hartelijke dank.

Ik zal het zeer waarderen als zei de extra kosten vergoed krijgt.
Zal even de gegevens doorgeven van de reader.
De defecte reader is nog in de garantie Kobo Aura Zwart sern.514A3A4954189 Nu moest ze deze nieuwe nemen:
prijs 99,00 kosten:109,00 euro plus houder24,95
plus houder29,95
KoboGlo hd
Gecko Covers v4T45C14
Kobo Aurasleepc
Temiumpcusb212c.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 29 juni 2016 om 16:27 geantwoord

Beste mevrouw Wolvers,

Wat vervelend om te vernemen dat de reader defect is gegaan.
Wanneer een product binnen de twee jaar defect gaat en onderzoek wijst uit dat het product niet meer te herstellen is, dan mag er een ander uitgezocht ter waarde van het aankoopbedrag. Het is ook mogelijk om het aankoopbedrag als giftcard te ontvangen of geld retour.
Dit geldt alleen voor het product zelf, niet voor de accessoire die er bij zijn gekocht.

Mieke
BCC