Klacht: Bijbetaling te laat inchecken

op 11 juni 2018 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedendag,
Afgelopen woensdag 6-6-2018 zijn wij met Ryanair naar Malaga gevlogen.
Toen wij aankwamen (we waren nog op tijd) en vroegen of we in konden checken werdt ons verteld dat we dat online moesten doen.
We vroegen aan de medewerkster of ze ons hierbij wou helpen maar dat wou ze niet en hield ons aan het lijntje.
Vervolgens hebben we geprobeerd om zelf in te checken via internet en toen bleken we 5min te laat te zijn op een vlucht die ook al 45 min vertraagd was.

Vervolgens dienden we 55 euro per persoon te betalen om als nog in te kunnen checken. (Wij waren met 9 personen)
Dit vinden we echt abnormaal.

Gewenste Oplossing:

Doordat de medewerkster geen medewerking verleende terwijl we hier wel om vroegen.
Wij zijn pas blij als we deze kosten terug krijgen, want dit valt in de catogarie stelen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Timothy38