Klacht: Bijbetalen voor andere maat

op 13 juni 2016 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij Zalando heb ik een paar dagen geleden Birkenstocks besteld voor mijn vriend voor €47,95. Deze bleken helaas iets te groot. Om ze om te wisselen moet ik deze bestelling retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen. Dezelfde sandalen zijn nu, enkele dagen later, €59,95. Ik heb al betaald voor de sandalen en dan zou ik nu €12 moeten bijbetalen voor precies hetzelfde paar? Dat vind ik niet logisch en al helemaal niet klantvriendelijk.

Bij veel andere bedrijven kun je de maat omruilen zonder een nieuwe bestelling te hoeven plaatsen. In een winkel zou dat ook het geval zijn, dan mag je de maat omruilen zonder bij te betalen. Alleen Zalando doet daar niet aan mee.

Gewenste Oplossing:

Als ik de sandalen ontvang voor het bedrag waarvoor ik ze heb aangeschaft, namelijk €47,95

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JMoerenhout