Klacht: Bij Wehkamp geld vermiste retouren na 1 maand nog niet terug!!

op 21 juli 2016 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Ik heb 13 juni 2 pakketten op laten halen van Wehkamp.
Beide pakketten zijn volledig retour gegaan.
Hiervan zijn DRIE artikelen niet als retour geboekt.
Een paar converse, bloempot en een short.
Het gaat om een bedrag van bijna €170 excl verzendkosten en opgelopen rente inmiddels.
Op de site van Wehkamp staat dat de verwerking 14 dagen kan duren.
Ik heb dit afgewacht, maar helaas is dit na die 14 dagen niet gebeurd. Ik heb contact gezocht met Wehkamp via mail en telefonisch.
Ik kreeg te horen dat ik 21 dagen moest wachten omdat ze een achterstand hebben.
Dit heb ik gedaan met tegenzin, omdat dit niet de eerste keer is dat het fout gaat,
In de tussentijd heb ik meerdere malen het formulier vermiste retourzendingen naar wehkamp gemaild.
Na 21 dagen heb ik gebeld, gemaild en berichten gestuurd via social media, maar helaas ben ik hier niks mee opgeschoten.
Uiteindelijk heb ik via Facebook bericht gehad (die erg onbeschoft was) dat het binnen 2 werkdagen opgelost zou worden en het geld teruggeboekt zou worden.
Maar zoals te verwachten bij Wehkamp is dit niet gebeurd.
Inmiddels zijn we weer een paar dagen verder en krijg ik herinneringen dat ik moet betalen.
Via de telefoon kreeg ik te horen dat ik teruggebeld zou worden.
3 x raden, niet gebeurd.
Nu vertellen ze mij net aan de telefoon dat ik weer een week moet wachten..
Wehkamp is de retouren kwijt geraakt, maar ik ben de dupe.
Dit brengt veel stress met zich mee
Ik heb al eerder een klacht aangemaakt, maar Wehkamp reageert hier alleen op met dat ik het formulier vermiste artikelen moet mailen.
Dit heb ik inmiddels elke dag een paar keer gedaan.
Hier krijg ik gewoon geen reactie op.
Klacht nog niet opgelost!

Ik ben \'tevreden\' als het geld zo snel mogelijk teruggestort word zodat ik mijn account kan opheffen

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Wehkamp

10 maanden geleden - Beste, Vervelend om te horen dat deze kwestie tot op heden nog niet opgelost is. Graag kijken wij na wat we voor je kunnen betekenen. Zou je je klantnummer willen doorsturen via socialmedia@wehkamp.nl? Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp

Reactie van de melder van de klacht wehkampsucks

10 maanden geleden - Hallo, Ik heb net nog een keer een mail gestuurd met alle gegevens naar socialmedia@wehkamp.nl, maar dit heb ik afgelopen weken al meerdere malen gedaan. Ook via klacht.nl (die jullie op opgelost hebben gezet?) Gaat het dit keer wel lukken?

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 21 augustus 2016 om 15:56 geantwoord

Beste,

Wij hopen dat deze kwestie inmiddels naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht dit niet zo zijn, dan vernemen wij dit graag van je zodat we alsnog samen naar een passende oplossing kunnen zoeken.

Mocht het naar tevredenheid zijn afgehandeld, wil ik je een fijne dag wensen.
Nogmaals mijn excuses voor het ontstane ongemak.

Webcareteam Wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door wehkampsucks