Klacht: Bij niet thuis briefje achterlaten

op 14 december 2015 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Hallo, helaas was ik deze dag niet in de gelegenheid om het pakketje aan te nemen van de bezorger.
Deze bezorger heeft niet eens de moeite genomen om naar de voordeur te lopen waar de brievenbus hangt om het briefje achter te laten
Je kan bij ons niet met de auto bij de voordeur komen maar om dan maar het briefje ergens achter te stoppen werkt niet echt .
Bij thuiskomst lag deze op de straat , gelukkig stond er niet veel wind maar anders had ik van niks geweten.

Beetje service verwacht ik wel van zn bedrijf

Netjes het briefje in de brievenbus doen

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

UPS

Heeft op 25 april 2017 om 09:48 geantwoord

Geachte Klant,

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door patrick Deusing