Klacht: Bij niet bezorgen wordt geen goede oplossing geboden

op 01 oktober 2016 over Volkskrant in de categorie Kranten - Landelijk

Vandaag geen krant bezorgd gekregen. Wij hebben een zaterdag abonnement. Bij het melden ( online of via een stem herkenningsteken bandje) wordt gemeld dat je 1 krant gratis verlenging van je abonnement hebt gekregen. Maar dit is de meest onwenselijke oplossing! Stel je hebt een abonnement en wil dit opzeggen, dan zit je dus een week extra met krant op het moment dat je hem juist niet wil. Ik wil niet later een krant extra, ik wil vandaag een krant… nu wordt de oplossing opgedrongen.

Tevens wordt gratis toegang tot de online krant van deze zaterdag geboden op onze account. Maar bij inloggen krijg je een foutmelding; geen toegang, dit zit niet in mijn abonnement…

Dus dan maar geen krant vandaag? Nabezorgen kan blijkbaar niet. Maar geef de klant dan de keuze om met een voucher via email een krant bij de supermarkt of kiosk te halen. Ik heb niet voor niets een abonnement. Of geef de klant keuze: voucher, online toegang of geld terug voor de krant van vandaag.

Nabezorgen zou het beste zijn. Ik heb immers een overeenkomst dat er zaterdagochtend een krant in mijn brievenbus ligt.

Een voucher waarmee een krant gekocht kan worden bij supermarkt of kiosk op de dag dat de krant gemist is zou een goede tweede optie zijn.

De geboden online toegang werkt niet en is voor ons ook een slechte oplossing.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Volkskrant

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Volkskrant nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bekend bij de redactie