Klacht: Bij het begin helemaal geen verbinding en daarna geregeld geen Televisie verbinding

op 02 mei 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanaf dat we bij u klant zijn hebben wij constant geen verbindingen.
Dit zijn we zat.
Vaak telefonisch met u contact opgenomen
dan deed alles het weer even en dan weer niet
Tot twee maal toe een monteur langs geweest en het lag idd aan tele2

Gewenste Oplossing:

U heeft van telefonisch doorgegeven dat wij een andere provider moeten zoeken
Omdat tele2 niet genoeg snelheid heeft, om bij ons, jullie producten te kunnen leveren.
Wij hebben een andere provider genomen en deze zal contact met tele2 opnemen.
Wij verwachten een tegemoedkoming van tele2
wij zitten alweer ruim een week zonder televisie waar wij wel voor betalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hennie Stevense