Mijn Klacht:
14 september 2020 hebben wij een arrangement bij Fletcher hotel Willibrordhaeghe moeten annuleren omdat ik erge verkoudheidsklachten had. De 16 e kon ik naar de GGD voor een Coronatest. We hadden geboekt samen met vrienden, zij zijn wel gegaan.
Het bleek niet mogelijk om ons arrangement te verplaatsen, we hebben het volledige bedrag moeten betalen, nl 188 euro.
Ik heb verschillende brieven naar Fletcher gestuurd, zowel in Deurne als naar het hoofdkantoor.
Als reactie krijg ik te horen dat Fletcher zich aan de voorwaarden heeft gehouden.
Maar die voorwaarden : binnen 2 weken kan een arrangement worden geannuleerd, passen niet in deze Coronatijd.
Het virus houdt daar geen rekening mee, vanuit regeringswege worden we opgeroepen om thuis te blijven bij klachten. Fletcher denkt daar blijkbaar anders over, maar ik verwacht niet dat zij wachten op een gast die andere mensen kan besmetten.
Ik vind Fletcher een hele starre organisatie en weinig klantvriendelijk
Gewenste Oplossing:
Als we het arrangement alsnog kunnen verzilveren
