Klacht: Bij annuleren vanwege klachten die Corona doen vermoeden, geen coulance

Erika Pels op 24 oktober 2020 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

14 september 2020 hebben wij een arrangement bij Fletcher hotel Willibrordhaeghe moeten annuleren omdat ik erge verkoudheidsklachten had. De 16 e kon ik naar de GGD voor een Coronatest. We hadden geboekt samen met vrienden, zij zijn wel gegaan.
Het bleek niet mogelijk om ons arrangement te verplaatsen, we hebben het volledige bedrag moeten betalen, nl 188 euro.
Ik heb verschillende brieven naar Fletcher gestuurd, zowel in Deurne als naar het hoofdkantoor.
Als reactie krijg ik te horen dat Fletcher zich aan de voorwaarden heeft gehouden.
Maar die voorwaarden : binnen 2 weken kan een arrangement worden geannuleerd, passen niet in deze Coronatijd.
Het virus houdt daar geen rekening mee, vanuit regeringswege worden we opgeroepen om thuis te blijven bij klachten. Fletcher denkt daar blijkbaar anders over, maar ik verwacht niet dat zij wachten op een gast die andere mensen kan besmetten.
Ik vind Fletcher een hele starre organisatie en weinig klantvriendelijk

Als we het arrangement alsnog kunnen verzilveren

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fletcher Hotels

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fletcher Hotels nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Erika Pels