Klacht: biet bezorgen folders

op 05 september 2016 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Helaas ontvang ik sinds enige tijd geen folders meer.
Eerst dacht ik dat het vanwege de vakantie zou zijn. Je weet wel.. bezorgers die er tussen uit zijn. Mensen die tijdelijk de route lopen. Maar het blijft aanhouden.

ik zie graag de folders weer tegemoet

Gewenste Oplossing:

Zodra de folders weer wekelijks worden bezorgd

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 05 september 2016 om 11:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht. Graag ontvangen wij uw postcode en huisnummer zodat wij uw klacht op de juiste manier kunnen verwerken. U kunt uw gegevens het beste naar ons sturen door op deze mail te antwoorden.

Heeft u verder nog vragen, opmerkingen of suggesties? Laat het ons weten via het contactformulier op Spotta.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Spotta
klantenservice@spotta.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Kayleigh Frans