Klacht: Bialetti pizzaoven

op 24 juli 2017 over Bialetti in de categorie Koffie

Beste,
Via Bol.com heb ik de pizza forno bialetti besteld vrijdag binnen gehad. Zoals op de boekje beschreven stond eerst voorverwarmen op de hoogste grad daarna in gebruik nemen. We hebben zo gedaan hoe het aangegeven was alleen bij het voorverwarmen had ik nog niet de pizza in gedaan toen de bialetti afgekoeld was deed ik de deksel om hoog zag ik al gauw een verbranding vlak ik heb met een droge doekje schoongemaakt ging niet helemaal weg, omdat mijn ingredienten klaar stonden wilde ik gaan gebruiken en naar het èèn keer en èèn pizza hebben gemaakt was ineens hele plat viesverbrand en mijn pizza rook naar verbranding en helaas de pizza weggegooit zonde van mijn producten. Ik heb dit artikel voor 99,00 euro aangeschaft en voor dit grote bedrag verwacht ik wel beste resultaat en goeie artikel. Ik vind de plat best viez en lelijk uitzien en heeft ook nog 99,00 euro gekost. Graag wil ik dat de verkoper MariMal international of eventueel de tussen persoon Bol.com waar ik deze aankoop heb gedaan mij met een andere nieuwe forno bialetti te woord gaat staan. En deze ouwe wil ik weer retouneren. Ik heb twee soor foto gemaakt een van voorverwarmde en een toen ik de pizza had in gedaan. Ik hoop dat de verkoper of Bol.com mij hiermee gaat helpen en ik verwacht ook goeie service.

Met vriendelijke groeten,
N.Naimi

Ik ben tevreden als ik me geld terug krijg of ik een nieuwe plaat krijg. Want ik heb nog garantie op de artikel lopen.liefst me geld terug

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bialetti over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Asaal