Klacht: Bezyelling bij geox

op 24 juli 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

18 juli schoenen besteld bij Geox.com.
59, 95 overgemaakt naar Adyen en afgeschreven. Been enkele bevestiging per mail ontvangen, noch van Geox, noch van Adyen. Niets geleverd, been teken van leven. Bride organisaties onbereikbaar per telefoon of email.

Gewenste Oplossing:

Held retour of schoenen spoedig geleverd

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 25 juli 2016 om 13:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Van den Dungen,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan, in dit geval Geox.

Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen om te zien of de betaling succesvol is verwerkt.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Met vriendelijke groet,
--
Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door Petervandendungen