Klacht: bezwaar extra kosten

op 14 oktober 2016 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

klant nummer 1363022

en betaal ook nog extra kosten aan analoge tv 18.50 1383388

waar ik bezwaar op maak

ik heb 1 aansluiting en niet 2 aansluitingen wat word beweerd

dus ik betaal al 20 maanden lang 18.50 extra voor niks

en ik wil de totale bedrag van die 20 maanden graag terug
wil bij deze dat dit probleem word uitgezocht en opgelost

en wil ik een bevestiging van ontvangen

graag op de mail edwindokur007@hotmail.com

mvg dokur

Gewenste Oplossing:

als dit probleem word uitgezocht en opgelost

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 15 oktober 2016 om 15:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Bedankt voor uw bericht en het telefoongesprek zojuist.

Helaas kan ik u momenteel geen duidelijkheid verschaffen over een oplossing hiervoor. Op dit moment zijn er twee losse abonnementen op nummer 124 en nummer 126. Onze vraag is dit eerst opgelost te krijgen met de administratie en een Cogas monteur.

Nadat dit opgelost is kunnen wij kijken naar of een compensatie gepast is of niet. Voor nu sluiten wij de klacht met het verzoek dit het contact met de administratie op te nemen.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Nitin
Caiway Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door a dokur