Klacht: bezorgtijden/berichtgeving/ bereikbaarheid/kontakt

op 19 juli 2012 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

ik vond een brief over levering bestelling. met inforcode en mededeling dat volgende dag tussen 9 en 9 opnieuw aflevering is gepland.
welke nederlander is in staat 12 uur per dag tijdens werktijden thuis en bereikbaar te zijn???
intoetsen www adres en inforcode levert geen informatie. alleen verwijzing naar opdrachtgeververzender.
ik zond bij thuiskomst (’s avonds laat) mail naar klantenservice, maar ontvang meer dan 14 uur later geen reactie.
kortom: denk na over nederlanders en hun woon/werkgedrag ano 2012 in deze economische tijden/werkgeverseisen..
verwacht niet dat mensen overdag thuis en beschikbaar zijn.
geef geen formuliertjes met alleen een tweede door jullie bepaalde tijd, en dan retourzending, zonder optie voor afhaaladres met ruime openingstijdens (dus niet alleen tussen 9/5)

zie hiervoor.
in het concrete geval van deze levering antwoord op mail en verwerking in planning van gegevens informatie.
aflevering buiten "kantoor"tijden en meer specifiek (betrouwbare tijdsblokken van maximaal 2 uur. daar kun je eventueel overleg met werkgever mee hebben)melding vooraf i.pl.v. bericht bij niet aanwezig.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 20 juli 2012 om 16:27 geantwoord

De klacht is in behandeling genomen. Tevens is er met de klant naar een oplossing gezocht.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door mcedoorn@hetnet.nl