Klacht: bezorgtijden enorm uitgelopen

op 25 augustus 2016 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Ik heb een grote bestelling geplaatst bij Ikea Amsterdam Zuid-Oost (meer dan €1.000) en wilde deze laten bezorgen. Hier betaal ik ruim €50 voor. Het uitgekozen tijdvenster was tussen 11.00 en 14.00. Omstreeks 13.30u krijg ik een telefoontje dat de bezorgtijd niet gehaald gaat worden. Vond ik eerlijk gezegd rijkelijk laat, lijkt mij dat dit al eerder te voorzien was, zeker omdat het nu al 17.30u is en er nog steeds niemand is! Aan de files kan het niet liggen….het is nog vakantie-tijd!
Aangegeven werd dat het tussen 15.00 en 18.00 zou komen, maar vraag me af of dat gehaald gaat worden.
Krijg nu (17.41u) een bericht dat het tussen 17.53 en 18.48u gaat worden!! Ik vind het echt slecht! En dan moet ik nog steeds afwachten of dat ook daadwerkelijk gebeurt. Had mijn dochter beloofd om op het strand te gaan eten maar dat kan ik nu ook vergeten!

Ik zou het redelijk vinden als minimaal de bezorgkosten aan mij terugbetaald zouden worden. Ben een "grote" Ikea klant maar dit vind ik echt niet goed! Past wat mij betreft ook niet bij het Ikea merk! Snelheid en betrouwbaarheid zijn voor mij belangrijke redenen om bij Ikea te komen en kopen.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door HB19