Klacht: Bezorgt niet

aicequeen op 17 juli 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op maandag tussen 11:25-13:25 zou mijn pakket bezorgd worden, in de avond stond in de app dat de bezorger nog steeds onderweg was. Dinsdagochtend in de app stond dat het pakket vertraagd was, maar op dinsdag bezorgd zou worden. Hele dag weer iemand thuis, geen bezorger langs geweest. In de avond stond er nog steeds ‘bezorger onderweg’. Nu is het woensdag en in de app staat opeens ‘we hebben u gemist, pakket gaat retour’. Na telefonisch contact zou de bezorger op dinsdag om 10:26u geweest zijn, maar dit kan niet, want ik was de hele ochtend in de voortuin. Bovendien had ik neerzet toestemming gegeven voor het geval dat. Er is dus helemaal geen bezorger geweest, ik zit al twee dagen thuis (vrij gevraagd van werk) en geen pakket!

Gewenste Oplossing:

Zorg maar dat mijn pakket alsnog bezorgd wordt, deze is nog in het sorteercentrum. En vergoeding van de tijd die ik hier nu in heb gestoken (twee dagen verlof en een half uur bellen).

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

10 maanden geleden - Goedendag, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend om te vernemen dat u het pakket niet heeft ontvangen. Mijn excuses voor het ongemak. Heeft u voor mij het zendingsnummer (meestal beginnend met 3S, JVGL of JJD) van uw pakket samen met uw postcode en huisnummer? Dan kan ik even met u meekijken. Het is ook mogelijk om contact op te nemen met onze klantenservice via https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/support. Wij kijken dan direct met u mee. Alvast bedankt voor de genomen moeite. Met vriendelijke groet, Senna DHL Parcel E-care

Reactie van de melder van de klacht aicequeen

10 maanden geleden - 3SZLE001352718 is het zendingsnummer. Inmiddels heb ik zojuist weer een kwartier aan de lijn gehangen met jullie klantenservice, want er was een pakket onderweg en na het checken van de track en trace zou deze bezorgd zijn, terwijl ik al twee uur in de woonkamer zit met uitzicht op de voordeur en het looppad voor het huis. Er is hier geen bezorger geweest!

Reactie van de melder van de klacht aicequeen

10 maanden geleden - Vanavond stond opeens een voor mij vreemde jongen met een pakket voor de deur. Hij woont op nummer 314 en kwam mijn pakket brengen die bij hem was bezorgd!!! Echt belachelijk, 2 pleintjes verderop is mijn pakket bezorgd! Drie keer het adres op het pakket gecheckt, staat toch echt huisnummer 255. Lijkt wel of de bezorger het expres doet?!

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 21 juli 2023 om 08:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Bedankt voor de aanvullende informatie.

Ik heb uw klacht van zending 3SZLE001352718 doorgestuurd naar de leidinggevende van het depot, zodat de onterechte niet thuis melding met de bezorger besproken wordt, ook om dit in de toekomst te voorkomen. Het retourproces kunnen wij helaas niet onderbreken, uw verzender kan met u meekijken naar bijvoorbeeld nogmaals verzenden.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Mitchel
DHL Parcel E-Care

Alle klachten die gemeld zijn door aicequeen