Mijn Klacht:
Op maandag tussen 11:25-13:25 zou mijn pakket bezorgd worden, in de avond stond in de app dat de bezorger nog steeds onderweg was. Dinsdagochtend in de app stond dat het pakket vertraagd was, maar op dinsdag bezorgd zou worden. Hele dag weer iemand thuis, geen bezorger langs geweest. In de avond stond er nog steeds ‘bezorger onderweg’. Nu is het woensdag en in de app staat opeens ‘we hebben u gemist, pakket gaat retour’. Na telefonisch contact zou de bezorger op dinsdag om 10:26u geweest zijn, maar dit kan niet, want ik was de hele ochtend in de voortuin. Bovendien had ik neerzet toestemming gegeven voor het geval dat. Er is dus helemaal geen bezorger geweest, ik zit al twee dagen thuis (vrij gevraagd van werk) en geen pakket!
Gewenste Oplossing:
Zorg maar dat mijn pakket alsnog bezorgd wordt, deze is nog in het sorteercentrum. En vergoeding van de tijd die ik hier nu in heb gestoken (twee dagen verlof en een half uur bellen).
