Klacht: Bezorgservice, maar geen bestelmomenten

op 20 maart 2020 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Wij zijn al jaren klant van AH on-line en hebben zelfs al jaren een bezorgbundel. Echter, het lukt ons niet meer om on-line te bestellen, één week is tot daar aan toe, maar ook als we maximaal vooruit kijken kunnen we niet bestellen op een voor ons comfortabel moment. Ik ben dus uitgeweken naar de bezorgservice van Jumbo, maar daar moet ik nu kosten maken. Als ik vraag om een compensatie van die kosten door AH krijg ik het antwoord: We gaan niets vergoeden, Guus.. Enige wat men aan geeft is dat we een vast bezorgmoment kunnen kiezen met de bundel, maar daar zit de maandag niet bij, waar we normaal altijd de boodschappen laten komen.
Ik begrijp dat het een gekke periode is, maar het is ook niet zo dat er geen geld binnenkomt bij Albert Heyn, nu we massaal thuis eten, dus ik zou hier wat coulance verwachten van dit bedrijf en op zijn minst mijn gemaakte bezorgkosten bij Jumbo vergoed zien tot een maximum van de bezorgbundel.

Ik kan mijn vaste bezorgmoment vastzetten op een redelijke tijd (Maandag 15-17 uur) of ik krijg de bezorgkosten die ik moet maken bij andere supers vergoed.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door GuusM