Klacht: bezorgservice

op 17 december 2014 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Koop ik een bank bij Leen Bakker, betaal 45,- bezorg service, blijkt de bank in de hal neergezet te worden want de bezorgers gaan slechts 1 drempel over. De drempel + afstand naar de woonkamer kan je dus zelf slepen mits je natuurlijk valide genoeg bent. Dit is al totaal absurd en zo klant onvriendelijk !!

Natuurlijk kan je vragen of een kennis je even komt helpen om de bank naar binnen te dragen. Alleen verwacht Leen Bakker dat je van 8h00 ochtend tot 20h00 beschikbaar bent voor ontvangst van het meubel en hoor je pas in de ochtend om 7h30 hoe laat ze komen. Ik heb geen kennissen die de hele dag niets te doen hebben en op het laatste moment een afspraak mee kan maken. Zelf moet ik ook al een hele dag vrij nemen i.p.v. dagdeel of afspreken om in de vroege avond te bezorgen!

Door dag vrij nemen wordt het voordelige bankje vanzelf duur.
Conclusie nooit meer LEEN BAKKER !

Als je voor een bezorg service betaalt verwacht ik dat men de bank netjes aflevert in de kamer waar hij komt te staan. Je betaalt er ook voor omdat je weet dat je dat zelf niet kan !

Alle klachten die gemeld zijn door anouk1932